poniedziałek, 20 sierpnia 2018

Podstawka pod "Lord Celestant on Stardrake"

Witam !!

                Dzisiaj chciałem wam zaprezentować podstawkę którą robiłem na zamówienie. Podstawka jest pod figurkę „Lord Celestant on Stardrake”. Podstawka wykonana jest z kamieni, kamyczków z gipsu, suchej ziemi, kory, naturalnych suchych traw, trawki elektrostatycznej i części naturalnego mchu. Ruiny jak widać na zdjęciach wykonane są z gipsu. W kolejnych postach zaprezentuję jeszcze trzy inne podstawki z sześciu jakie wykonałem dla zamawiającego. Niestety zdjęcia były wykonywane na szybko przed wysłaniem i zdjęcia pozostałych dwóch nie nadają się do pokazania. Miłego oglądania, pozdrawiam i zapraszam do następnych postów.












3 komentarze:

  1. Bardzo dobra podstawka. Podoba mi się;) szkoda sprzedawać takie ładne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję KorNat za odwiedziny, pamięć i jak zawsze komentarz. Musze się wybrać w końcu do Ciebie na bloga i zobaczyć co tam porobiłeś bo dawno mnie tam nie było za co oczywiście z góry przepraszam? Pozdrawiam !Podstawki były na zamówienie więc nie było innego wyboru jak tylko je wysłać :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń