sobota, 14 lutego 2015

Popiersie Drzewca

Witam !!


     Przyszedł czas na kolejną pracę. Prezentowana rzeźba wykonana jest z drewna, a dokładniej z korzenia który znalazłem w szopie mego wiekowego dziadka. Drzewo z jakiego pochodzi korzeń to chyba wiśnia, ale pewności nie mam. Wysokość Drzewca to 16 cm, a szerokość w ramionach około 10 cm. Przyznam, że było przy nim trochę roboty. Długo schodziło z fakturą bo każde zagłębienie na gałęziach, twarzy czy wszystkim innym prócz kamieni trzeba było zrobić. Także mozolna, aczkolwiek jak widać opłacalna praca. Ta rzeźba zajęła mi około 2 miesięcy, a ile dokładnie poświęciłem na nią godzin to nie wiem. Oczywiście to był czas po pracy. Pewnie niektórym postać będzie kojarzyć się z kimś innym niż drzewcem no ale trudno. Nie chciałem zrobić takiego "typowego drzewca", zresztą sam kawałek drzewa miał taki kształt że nie było możliwością zrobienie takiego "typowego drzewca". Miłego oglądania człeczyny. Pozdrawiam !!!






  














2 komentarze:

  1. Coraz lepsze rzeczy tu wrzucasz:) Rzeczywiście drzewiec jest podobny do jednego z bohaterów Guardians of The Galaxy ale twoja przypadkowa interpretacja tego jegomościa bardziej mi się podoba:). Prawdziwy Badass! Twarz jest świetna. Z jakiegoś powodu kojarzy mi się jeszcze z prozą Grzędowicza "Pan Lodowego Ogrodu".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie. Prozy nie czytałem ale chyba teraz poszukam i przeczytam. Super że Ci się podoba.

      Usuń