poniedziałek, 7 września 2015

Krasnolud Odkrywca

Witam !!


                Dzisiaj zaprezentuje wam moją figurkę. Ogólnie mam ich trzy, dwie są już ukończone, a trzecią powoli kończę. Ogólnie miało być ich cztery , wykonywałem je na zamówienie i miały posłużyć jako pionki do gry planszowo – strategicznej. Niestety zamawiający zdecydował się wybrać tańszą i prostszą wersję swoich pionków  i zamówił je gdzieś indziej, a ja jestem posiadaczem tych okazów. Dzisiaj przedstawię wam pierwszą zrobioną figurkę, pierwszą w ogóle w życiu i pierwszą z zamówienia. Wszystkie trzy figurki to krasnoludy bo taki miał być zamysł twórcy gry. Ten miał być przedstawiony z łopatą w lekkim skórzanym opancerzeniu i tak też uczyniłem. Łopata jest wbita do połowy w ziemię, a na ciele ma lekki skórzany kaftan. Teraz kiedy wiem, że figurki zostaną już ze mną, przerobię ją na bardziej bojowo. Z łopaty wykonam topór, dołożę naramienniki , zdobienia itp. Oczywiście po skończeniu wrzucę fotki tak żebyście mogli zobaczyć naniesione zmiany. Figurka ma 5cm wysokości i wykonana jest z masy polimerowej. Miłego oglądania, pozdrawiam!














7 komentarzy:

  1. Świetna twarz, ogólnie super. Jedno co mi się rzuciło w oczy to, że ręce jakby były za duże. Ale to może tylko takie moje odczucie. Mógłbyś dać jakieś zdjęcie porównawcze dla sprawdzenia skali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ,fajnie że Ci się podoba. Są trochę dłuższe niż "normalnie" ale chciałem je takie zrobić, to nie jest dzieło przypadku. To nie ten poziom wtajemniczenia żeby coś robić,a bo może mi wyjdzie :) zresztą pracuje na miękkim materiale i dopiero na samym końcu go utwardzam w piekarniku. Taka jest masa polimerowa. Na zdjęciu jest to bardziej uwydatnione niestety, zależy z jakiego konta się wykona zdjęcie itd. na żywo wygląda ok, no ale niestety nie mam jak Ci tego pokazać.

      Usuń
    2. Zasadniczo jeżeli jeszcze kiedyś będzie turniej w Warheim w waszej miejscówce to może spotkamy się po raz kolejny :D

      Usuń
    3. Ooo to u nas byłeś,sorrki, ale bardziej kojarzę ksywki. No a widzisz na turnieju je miałem przy sobie. Pozdrawiam, dzięki że zaglądasz i komentujesz Warsztat.

      Usuń
  2. Świetny krasnolud. Jak zaczniesz produkować odlewy daj znać. Kupuje. Przydałby mi się ten jegomość do krasnoludzkiej kuźni:) Twarz wygląda wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki KorNat. Mój drogi mówisz i masz :), a oryginału nie chcesz kupić ? Jak pisałem to krasnoludy robione na zlecenie, które nie wypaliło więc je mam i mogę sprzedać. Odlewał tego chyba nie będę. Dokończę trzeciego co mam zaczętego a następne figurki będę robił w wymiarach 28mm żeby móc je odlewać i sprzedawać.Będzie większa szansa że ktoś je kupi do gry. Te mają 50mm.(poczekaj na wojownika jest jeszcze lepszy) :) odsłona już w weekend.

      Usuń
  3. Skala niestety nie taka:( jak dla mnie - co najwyżej pomnik z niego mógłbym zrobić a szkoda rzeźby marnować. Gdybyś jednak kiedyś odlał tego cudaka to chętnie jeden odlew zakupie.

    OdpowiedzUsuń