niedziela, 12 czerwca 2016

Eloen , leśny elf

Witam !!!

                Kolejna figurka wyszła z warsztatu, tak, wiem, niestety elf, hehe. Oczywiście żartuję, owy elf nosi imię Eloen i jest postacią z fabularnego warhammera, którą gra od lat mój kumpel. Bardzo chciał mieć swoją postać w rzeczywistym wydaniu więc wziąłem się do pracy, a efekt oceńcie sami. Figurka wykonana jest z masy polimerowej. Z green stuffu wykonane są dłonie , zdobienia na cholewach butów, sznurowadła, rzemyki na rękach oraz pochwy na miecze z pasami, na których są zawieszone. Miecze wyrzeźbiłem z plastiku. Figurka mierzy 5,5 cm wysokości. Możliwe, iż niektórzy z was zwrócą uwagę na nieludzkie rysy twarzy zwłaszcza przy kącie kości policzkowych, przez co, od razu nasuwa się myśl o niepoprawnej budowie czaszki. Otóż zgodził bym się z tym jeśli patrzylibyśmy przez pryzmat ludzkiej czaszki, jednak elfy to nie ludzie jest to inna rasa i zdaniem zarówno moim jak i mojego zleceniodawcy, tak właśnie powinny wyglądać prawdziwe elfy. Naszym zdaniem, inna budowa czaszki i skośne nieludzkie oczy odróżniają elfy od ludzi, a nie jak to najczęściej bywa doklejane szpiczaste uszy. Zresztą tak wyglądały elfy we wczesnych wydaniach warhammera. Dla wiarygodności dodaję art z warhammera i grafikę, którą wykonał dla mnie kumpel, jak on widzi figurkę, którą mam mu zrobić. Ponieważ to świetny rysownik obrazek był bardzo pomocny przy produkcji. Wykonuję jeszcze podstawkę do niej i całość zostanie pomalowana. Póki co wrzucam wam zdjęcia skończonej figurki, a jak będzie już na podstawce z kolorami wtedy dorzucę takie zdjęcia. Życzę miłego oglądania i pozdrawiam !!











Elf z warhammera

Eloen narysowany przez kolegę (zleceniodawcę)

2 komentarze:

  1. Piękny elf. Mi też podobają się takie ostre rysy, od razu widać, że to inna rasa, a nie tylko "taki chudszy i wyższy człowiek ze spiczastymi uszami".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Cieszę się że znalazł twoje uznanie. Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń