poniedziałek, 15 grudnia 2014

Studnia

Witam !!!


    Mieliśmy już most, a teraz będzie studnia. Jeśli mam być z wami szczery to studnia była pierwsza. Elementy z jakich się składa to drewno i gips. Dla jasności, nie jest to gips budowlany oczywiście. Nie wiem czy wam o tym wspominałem, dlatego teraz o tym pisze. Ten gips to gips dentystyczny lub proszek ceramiczny. Czemu dwie nazwy? Bo dwie odmiany. Osobiście wole gips dentystyczny (musi być drobny) proszek długo się ścina i z proporcjami jest jakoś dziwnie.  No ale do rzeczy. Dach z kołowrotem są z drewna sosnowego. Dach wykonałem z jednego kawałka drewna a nie jak może się wydawać naklejanych na siebie małych desek. Wyjątkiem są boczne trójkątne "zasłonki" oraz wykończeniowe listwy po boku i na samej górze dachu. Je zrobiłem osobno. Wysokość całego modelu to około 9 cm. Mam nadzieje że wam się spodoba, miłego oglądania i jeśli macie jakieś pytania walcie śmiało, jak wstawiony krasnolud chętny do mordobicia w karczmie :) Na końcu posta taki mały smaczek  :)













      Obiecany smaczek. Moja pierwsza studnia, cała wykonana z wygotowanej modeliny, lata temu :)


     Pewnie zapytacie - a gdzie się podziało wiadro z teraźniejszej studni ? Lina leży, co prawda w stanie już mocno naruszonym ale jest, a  wiadra nie widać. Kto wie, może znajdzie się gdzieś pośród innych ruin, czort wie jaka bestia porwała to biedne wiadro, a jestem pewien że tam było :) Pozdrawiam !!


13 komentarzy:

  1. Makiety robisz "for fun", na zamówienie czy wykorzystujesz je potem w jakiś grach bitewnych?

    OdpowiedzUsuń
  2. Robię "for fun", robiłbym też na zamówienie :) póki co, te co zrobiłem wykorzystujemy do Warheima. Niestety most okazał się zbyt stromy dla figurek jednak dla mnie to żadna strata bo ładna z niego dekoracja w domu, a do zrobienia następnego bardziej praktycznego do grania mostu się przymierzam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałem dodać że studnia się świetnie prezentuje.

      PS. Możesz odpowiadać za pomoca funkcji odpowiedz pod postem wtedy komentujacy dostaje z automatu wiadomość że mu odpowiedziałeś i wraca na Twojego bloga.

      PPS. Zajrzyj dzisiaj do mnie po 22 Grungnarze pojawi się coś mocno krasnoludzkiego:)

      Usuń
  3. Ciekawie opisane. Czekam na jeszcze więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję Bardzo :), zapraszam zatem do postu "Most w Ostbrahen" jeśli treść też Ci się podoba, podobnie "Stara babsko....Wiedźma". Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie to zosatło opisane.

    OdpowiedzUsuń