niedziela, 28 grudnia 2014

Snorri Gryzonos

Witam !!!


     Czas na coś krasnoludzkiego !! Figurka ta jest moją wizją, a jednocześnie hołdem dla mojej ulubionej postaci jaką jest Snorri Gryzonos. Została wyrzeźbiona z bloku gipsu, ale przedmioty, takie jak gwoździe, blizn i kolczyki wykonane są z masy dwuskładnikowej.Opis na podstawie którego zrobiłem Snorriego został zaczerpnięty z książki przygód Gotreka i Felixa "Zabójca Demonów". Jednak ta nietuzinkowa i moim zdaniem niesamowita postać przewija się prze kilka tomów tych zacnych opowiadań.
     Jego wysokość wynosi 9,7 cm. Nie bez powodu, elementy kamienia łączą się z ciałem, dla mnie, każdy krasnolud ma ciało twarde jak skała. Miłego oglądania !

    Zapomniał bym, te zacne i profesjonalne zdjęcia zostały wykonane przez mojego kolegę Artura Sobieraja który zajmuje się fotografią. Więcej możecie się dowiedzieć odwiedzając stronę:

        - http://fotografiaslubna-slaskie.pl/


                                   







   

5 komentarzy:

  1. Na Moradrina!!!! Toż to jest wybitne dzieło. Czy zrobiłeś już odlewy i kiedy zaczynasz sprzedaż tego popiersia?
    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :) Dzięki wielkie, niestety formy jeszcze nie zrobiłem, a chciałbym. Robiłem formę innego popiersia znacznie prostszego i niestety bąbelki troszkę popsuły formę. Kto wie może już za niedługo wezmę się za to i zrobię formę. Jeśli będę posiadał dobre odlewy na pewno dam znać.

      Usuń
    2. Hm nie myślałeś żeby zlecić to odlewnikom? Sprzedałbyś 20 sztuk np na allegro i by Ci się zwróciło i przy zastosowaniu próżni byłoby wszystko profeska i bez bąbelków w żywicy:D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń