piątek, 21 sierpnia 2015

Pierwsze kroki

Witam !!


                Trochę ucichło na stronie warsztatu jednak w samym warsztacie masa modelarska nie stygnie, hehe. Wreszcie wygospodarowałem trochę czasu i zrobiłem kilka zdjęć, którymi chciałem się z wami podzielić. Jak obiecałem kilka postów wcześniej, tematem kolejnych wpisów będą mniejsze figurki i konwersje (dla tych którzy nie wiedzą konwersja po przerobienie pod własny pomysł już stworzonej przez kogoś figurki). W tym poście chce wam pokazać moje wczesne, a właściwie pierwsze konwersję z green suffu. Kiedy je zrobiłem powiedziałem – no fajne, nieźle. Nic bardziej mylnego zrobiło się zdjęcia figurek i wyszło. Wszystko zaokrąglone, nierówne, nieczyste linie i wgłębienia, ogólnie, kiepsko. Trochę zniechęcony efektami nastawiłem się dupskiem do green suffu. Jednak krasnoludzka natura nie dała mi spokoju i zacząłem drążyć temat, filmiki, zdjęcia, rozmyślanie pełną parą. I dostałem kolejne zlecenie od kolegi. No dobra green stuff, pomyślałem, ty i Ja, tu i teraz :). I co się okazało? Wyszło fajnie (efekty w następnym poście). Jaki morał z tej opowiastki. Jeśli zaczynacie rzeźbić czy też modelować lub jeśli już modelujecie i zaczynacie prace z nową masą nie zniechęcajcie się pierwszymi efektami. Zawsze powtarzam temu kto chce słuchać, z masą trzeba nauczyć się pracować, trzeba ją poznać, zobaczyć jak się zachowuje kiedy naciśniesz tu lub tam. Bądźcie uparci a na pewno będzie dobrze. Dobrze, a tu kilka jak mówiłem pierwszych konwersji, niektóre już pomalowane, inne nie, zapraszam i miłego oglądania człeczyny. 
Pozdrawiam ( Następny post już w tą niedziele).   

Dla tych którzy nie wiedzą, to jest zielone to green stuff (wiele z nich nie zostało skończone, ale i tak wam pokarze)













Teraz pomalowane, opiszę co było robione w każdej.

Tu zrobiony był całe płytowy pancerz,runy na pancerzu, tarcza hełm.(Mój dowódca w Warheim :))






Tu ogólnie postawa kusznika została zmodyfikowana żeby sięgał po bełta, drobna poprawka przy kuszy i dodanie paska do tarczy



Kolejny kusznik tu tylko przerobienie dłoni i umieszczenie w niej fajki oraz opaska na oko.


Tu tylko płaszcz.




  

1 komentarz:

  1. Super konwersje szczególnie podobają mi się symbole i hełm pierwszego krasnoluda. Plecaczek też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń