wtorek, 28 października 2014

Kamienny Demon

Witam !!

W między czasie gdy prezentuje wam tworzenie mostu postanowiłem wrzucić coś jeszcze dla tych których nie interesuje zbytnio jak coś powstaje, a lubią oglądać już efekty końcowe. Prezentowana praca jest ozdobną podstawką pod figurkę. Co mam na myśli mówiąc ozdobną? Model ustawiony na niej nie będzie używany do gry bo podstawka jest za wysoka. Jak tytuł posta wskazuje, podstawka przedstawia demona, którego dusza została uwięziona w kamieniu.  Góra zwieńczona jest gwiazdą chaosu. Cały obelisk ma chyba 7-8 cm wysokości. Niestety nie pamiętam dokładnie bo to jedna z moich starszych prac i wykonałem ją dla kogoś. Ubolewam, bo nie mam kontaktu już z tą osobą i nie wiem jak wygląda pomalowany, przez co nie mogę pokazać wam wyniku końcowego. Bardzo podoba mi się ta rzeźba i zamierzam ją zrobić w duuużo większej skali raz jeszcze. Póki co miłego oglądania !







4 komentarze:

  1. Czy mógłbyś dodac jakąś wtyczke społecznościowa do swojego bloga? Twoje prace są świetnei i chętnie obserwowałbym nowe wpisy na twoim blogu. Zapraszam do obserowwania mojego bloga równiez o tematyce kranoludzkiej;p
    http://pinatwar.blogspot.com/2014/06/dwarf-rangers-2.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Mówiąc otwarcie średnio ogarniam temat blogowania od strony technicznej, wtyczki społecznościowe? chodzi o FB? nie widzę jeszcze sensu bo nie mam fanpage-a, zamierzam mieć,ale dopiero jak na moim blogu zagości więcej prac i nabiorę większych umiejętności. Cieszy mnie że prace Ci się podobają i dodaje otuchy fakt, że ogląda mnie Krasnoludzka dusza. Postaram się obserwować Twojego bloga, choć przyznam że z czasem u mnie krucho na takie rzeczy. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie chodzi o FB. Raczej o możliwość subskrybowania do twoich treści za pomoca maila lub konta blogera w blogspor.com.
      Jeżeli Cię to interesuje to zaloguj sie do bloga przejdź do karty Układ w ustawieniach blogera potem kliknij Dodaj gadżet na projekcie. Następnie znajdź na liście gadżetów prostych :

      1. "Obserwuj bloga przez pocztę e-mail" pozwoli to na subskrybowanie do twojego bloga
      2. z "więcej gadżetów" mozesz też dodać gadżet "Obserwatorzy" co pozwoli innym blogerom obserwować twoje treści z poziomu ich bloggera

      Usuń
  3. Dzięki wielkie za wskazówki.Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń