środa, 15 października 2014

Symbol Kolegium Ametystu

Witam !

W trzeciej odsłonie chciałbym pokazać wam symbol jaki wykonałem na zamówienie. Symbol docelowo ma być na księdze zaklęć, która posłuży jako rekwizyt do gier fabularnych dla podniesienia klimatu gry. Wykonanie księgi zostawił dla siebie zamawiający i jak będzie przez niego skończona postaram się zdobyć zdjęcia i pokazać wam jak wygląda całość (dla zainteresowanych - symbol należy do kolegium ametystu w świecie Warhammer). Wykonany jest z masy polimerowej, a drobne zielone elementy które będą widoczne na zdjęciach z masy green stuff. Nie wiem czy opowiadać wam
o tych masach bo nie każdy może się tym interesować, dlatego jeśli będziecie chcieli się
o nich co nieco dowiedzieć napiszcie w komentarzach i wtedy opiszę je w innym poście (jakie mają właściwości i jak się w nich pracuje). Wyjściową figurą do stworzenia symbolu był okrąg o średnicy 8 cm i raczej w takich wymiarach pozostał. Malowanie również należy do mnie. Miłego oglądania, pozdrawiam!!

    Chciałem w tym poście poruszyć jeszcze jedną sprawę, mianowicie chodzi mi o to jak często możecie spodziewać się nowych prac na moim blogu. Póki co pokazuję wam prace które już wykonałem wcześniej i takie posty myślę że raz na półtora do 2 tygodni powinny się ukazywać. Planuję jednak przeplatać je z aktualnymi projektami, czyli będąc w trakcie jakiegoś projektu stworze posta ze zdjęciami z początku prac i będę go aktualizował najczęściej jak będzie to możliwe żebyście mogli śledzić jak wygląda dana rzeźba na różnych jej etapach. Mam nadzieję że takie założenie się uda i będziecie z niego zadowoleni. Także śledźcie bloga i jeszcze raz miłego oglądania człeczyny!  










2 komentarze:

  1. Elementy są tylko czasu brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat mam to szczęście widzieć większość prac na żywo. Dla mnie to kosmos jak wyglądają najdrobniejsze szczegóły.

    OdpowiedzUsuń